Mafteuta Radu
04-09-2011
Sejur August 2011
Mobilier nou si camere proaspat renovate. Desi nu exista dusuri, varianta existenta ar fi fost ok daca ar fi facut panta des curgere a apei ca lumea. la restaurant cam mizerie, iar masa pe bonuri la "impinge tava" aproape dublu ca pret fata de celelalte autoserviri. Hotie pe fata. Se vede clar ca te forteazaumai pentru a-si scoate banii.
8
Mafteuta Dan
04-09-2011
Sejur August 2011
Desi nu exista dusuri, varianta existenta ar fi fost ok daca ar fi facut panta des curgere a apei ca lumea. la restaurant cam mizerie, iar masa pe bonuri la "impinge tava" aproape dublu ca pret fata de celelalte autoserviri. Hotie pe fata. Se vede clar ca te forteazaumai pentru a-si scoate banii. in oferta scrie:"* pentru sejururi de cel putin 10 nopti turistii beneficiaza de 2 nopti de cazare gratuit si o intrare gratuita la aqua magic.&Quot; am stat 12 nopti + 2 gratuite si nu am achitat masa pentru tot sejurul (doar pentru 7 zile). Nu ne-au dat bilete la aqua megic din aceasta cauza, desi precizati in oferta cel putin 10 nopti cazare, nu cazare si masa.
7.3
Grosu Gabriela
02-09-2011
Sejur August 2011
Camerele curate,curatenie zilnica in camera,personal amabil, liniste,lucruri noi si elegante in camerele de hotel si pe holuri Acest hotel nu are balcoane, de aceea ar trebui sa gaseasca o modalitate de a putea usca prosoapele si costumele de baie. la baie sa monteze etajera sub oglinda si inca un cuier de prosoape si haine. ferestrele nu sunt sterse pe afara(inca au urme de mortar). la micul dejun(bufet suedez) ar putea avea lucruri mai rafinate. Arata prea bine hotelul modernizat, cu cartele de acces in camera , ca la micul dejun sa-ti torni cafeaua in pahare de plastic, sa pui zaharul cu lingurita(fara pliculete), sa nu ai prajitor de paine si apa de baut.
8.3
Anonim
22-08-2011
Sejur August 2011
Confortul camerei,imbunatatirile aduse hotelului. Serviciile legate de mese (mic dejun saracacios,sistem deloc atragator pentru luarea mesei,personalul putin pregatit pt servire). Poate fi imbunatatit sistemul de fise cont,sa fie legat si de alte servicii,nu numai de mese. camerele ar putea fi amenajate mai bine pentru un sejur la mare(nu exista loc pentru uscatul prosoapelor si al costumelor de baie,nu ai unde sa-ti pui obiectele sanitare proprii in baie,iar hotelul ofera doar sapun).
7
Coman Alexandru
18-08-2011
Sejur August 2011
9
Tita Marian
16-08-2011
Sejur August 2011
Camerele de hotel sunt excelente,precumsi personalul din hotel Masa de dimineta execrabila, angajatii care servesc masa sub orice critica, masa de prinz si seara scumpa si la impins tava, obligatia de a lua fisa cont de cel putin 50 lei /zi
7.3
Anonim
09-08-2011
Sejur August 2011
Localizare excelenta, curatenie in camere, prosoape schimbate zilnic, raport calitate-pret excelent in privinta cazarii, nu si in privinta mesei. La restaurantul hotelului paharele si tacamurile nu au fost de fiecare data foarte curate, mancarea nu a fost intotdeauna foarte proaspata, uneori masa calda fiind servita rece, lipsa de varietate a meniului.
8
Tocitu Daniel
26-07-2011
Sejur Iulie 2011
Amenajarile interioare moderne.
10
Andrei Bordeianu
25-07-2011
Sejur Iulie 2011
4
Stanca Victor Emil
24-07-2011
Sejur Iulie 2011
Este aproape de plaja,,si de satul de vacanta....... Este ok...Ca si hotel,,dar menajerele...Pana nu le bagi in buzunar ,,nu fac ,,o curatenie,,, in rest ,e bn,,,
5.3
Anonim
26-06-2011
Sejur Iunie 2011
Faptul ca de-abia a fost renovat, iar totul in camera era nou-nout. Nu s-a luat gunoiul si nu s-a schimbat sapunul/hartia igienica deloc. La ora 9:30, desi check-out-ul se face la ora 12, cartela de acces in camera ne-a fost blocata!
8.7
Moldovanu Cristina
21-06-2011
Sejur Iunie 2011
Amplasament, personalul de la receptie extrem de amabil si receptiv(felicitari!)-Aprecierea negativa a personalului hotelier vine din atitudinea celor care deservesc restaurantul Din pacate cateva puncte slabe ma fac sa nu mai revin niciodata la acest hotel. am sa incerc sa redau opinia mea vis-a-vis de serviciile acestui hotel: 1. cel mai important aspect a constituit micul dejun care a lasat de dorit daca nu cumva chiar putem spune ca a lipsit cu desavarsire luni dimineata (cu toate ca duminica nu a fost chiar atat de dezastruos); 2. Mirosul de plastic din baie si dusul care nu era fixat bine ma face sa cred ca nu poate fi vorba de nici un raport pret-calitate. 3. Am platit echivalentul unor bonuri valorice pe care nu le-am primit.Este foarte adevarat ca nu cred ca as fi avut cum sa le utilizez tinand cont de ceea ce ofera restaurantul..... e doar inceput de sezon ,mai aveti timp sa va castigati clienti si pentru anul ce v-a urma ! din punctul nostru de vedere noi nu vom mai fi niciodata pe lista clientilor complexului flora
5.7
Florescu Antoaneta
19-06-2011
Sejur Iunie 2011
10
Comentarii clienti Hotel Flora Mamaia
Nota medie
de la 13 clienti
7.6
Comentarii reale, scrise de clienti dupa sejurul lor la Hotel Flora