Tarife valabile pana la 23.12.2024 ( exceptie perioada sarbatorilor)
Tip Camera |
Nr. pers. |
Tarif/ camera / noapte * cu mic dejun |
|
02.01 - 23.12.2024 | |||
L-J |
V-D |
||
Single Standard |
1 |
128 Eur | 135 Eur |
Twin / Queen Standard |
2 |
156 Eur | 165 Eur |
Single Superior |
1 |
156 Eur | 165 Eur |
Twin / Queen Superior |
2 |
189 Eur | 200 Eur |
Junior Suite |
2 |
189 Eur | 200 Eur |
Apartament 2 dormitoare |
2-4 |
410 Eur | 435 Eur |
Apartament cu 1 dormitor Vila Panorama 1 |
3 |
189 Eur | 200 Eur |
Apartament cu 4 dormitoare Vila Panorama 1 |
4 |
256 Eur | 320 Eur |
* Tarifele includ cazare cu mic dejun, acces gratuit in Grand Santerra SPA la piscine, saune, baie cu aburi, camera salina, sala de fintess, internet gratuita, parcare si TVA.
* Modalitate de plata: se achita in avans prima noapte in 48h.*
Facilitati copii:
Crihan Elena
16-08-2018
Sejur August 2018
Zona de spa, zona de bar, receptie si restaurant arata bine. Curatenia din camera lasa de dorit. Chiuveta nu era spalata dimineata, nu s-a aspirat pe jos. Doar prosoapele schimbate si oarecum aranjat patul, in rest nimic la capitolul curatenie. mobilierul din camera destul de vechi, usa de la baie degradata.
7.7
Mircea Constantinescu
01-03-2017
Sejur Februarie 2017
10
Mihai Mariana
01-10-2016
Sejur Septembrie 2016
Spa Mancarea
9
Rapo Viorel
18-08-2016
Sejur August 2016
Locatia buna Serviciile oferite de personal, mizerie, indolenta,
3.7
Cornea Luminita
01-08-2016
Sejur Iulie 2016
Situat intr-o zona deosebit de frumoasa, izolata si linistita, hotelul are facilitati ce ar putea sa satifaca toate nevoile unui concediu realxat: restaurant, bar, un atractiv complex spa, adventure parc, micro-ferma, observator ursi, chiar si o zona pentru petreceri private . de remarcat, designul interior modern in care sunt incluse elemente si obiecte vechi sau lampadarele apartinand stilului industreial sau restaurantul impartit in zone cu design diferit. unul dintre cele doua lifturi are acces la zona exterioara cu vedere spre padurea din spatele hotelului si intrarea centrului spa. personalul ce deserveste grand santerra spa, desi tanar, in mare parte, este extrem de politicos si bine pregatit. Nu poti trece cu vederea curatenia permanenta, in ciuda numarului mare de copii si adulti prezenti zilnic. :) luminita c. Lipsa experientei vadita la o parte din personalul ce deserveste restaurantul, dar si numarul insuficient de oameni, s-a vazut inca din prima seara: timp indelulngat de stat la masa inainte de a fi preluat de un ospatar care ne-a adus meniul la insistenta noastra, timpul mare de asteptare pana la servirea mesei (45 minute, anuntate in meniu). la micul dejun (suedez) trebuie sa te inarmezi cu rabdare sau sa te trezesti foarte devreme pentru a nu fi nevoit sa astepti sau sa ceri sa se aduca cate ceva, macare sau cani, pahare, apa. Neplacuta este asteptarea la coada creata la micul si unicul expresor, asaltat mai ales in week-end. In sejurul de 6 zile in restaurantulu hotelului de 4*, micul dejun a fost invariabil acelasi - limitat si insuficient . oferta din meniul restaurantului, desi variata, nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor si a preturilor afisate. dupa a patra zi, din camera nu s-a mai luat gunoiul, iar papucii, necesari pentru a intra la spa, au lipsit. a doua zi a sejurului a inceput la ora 6 a.M. Cu o alarma de incendiu, generata de fumul ce a patruns din bucataria restaurantului pana la etajul patru . Receptionerul - singurul prezent in receptie atunci cand am coborat sa vedem ce se intampla - era vadit speriat si nepregatit pentru astfel de situatii. Evident, am observat ca le lipsesc planurile de evacuare in caz de incendiu. Totul s-a trecut sub tacere, natural, nicio reactie a conducerii hotelului. la plecare, am asteptat mai bine de o ora in receptie lamurirea tuturor aspectelor necesare incheierii sejurului si a platii facturii. :( luminita c.
8.3
Saftoiu Liana
30-07-2016
Sejur Iulie 2016
Centrul spa, un mare plus pentru calitatea si atitudinea celor care realizeaza procedurile de masaj. Zona hoteliera se incadreaza maxim la un nivel de 3*, considerand atitudinea neconforma a personalului, dotarile din camera,curatenia ( in perioada sejurului de 4 zile nu s-a curatat camera), apa calda nu a avut temperatura potrivita pentru dus, timp de asteptare mare la restaurant, check in realizat dupa mai mult de 1 ora de la sosire. Toate aceste lucruri au fost semnalate la receptie, fara niciun efort minim de remediere a disfunctionalitatilor. considerand ca punctele negative au fost notificate si de alti turisti pe diverse site-uri , este evidenta inertia managementului hotelului de a imbunatati calitatea serviciilor, prin urmare nu as recomanda hotelul altor persoane.
4.7
Manaila Cornel
30-07-2016
Sejur Iulie 2016
Spa este excelent! Serviciile privind servirea la restaurant lasa mult de dorit! I-au comanda greu, servsc tarziu! Se scuza ca nu au personal! Este tipic pentru servicii in ro! Un management imbunatatit nu ar face decat sa aduca mult mai multi clienti! Managementul restaurantului!
8.3
Mihaela Parvan
05-04-2016
Sejur Aprilie 2016
Amplasarea hotelului, design-ul interior, spa-ul, parcul de aventura toate acestea ne-au facut sa ne simtim foarte bine in mini vacanta noastra si ne dorim sa revenim. multumim personalului care a fost extrem de amabil ! un loc minunat in romania! Pentru noi nu au existat aspecte negative!
10
Andreea Zidaru
06-07-2015
Sejur Iulie 2015
10
Alforest Prod Srl
17-08-2014
Sejur August 2014
Camerele si micul dejun au fost la nivel de patru stele . Servirea pentru cina a fost la pamant , patru stele e mult prea mult pentru restaurant .
7
Anonim
18-10-2012
Sejur Octombrie 2012
8.7
Comentarii clienti Hotel Balvanyos Resort Balvanyos
Nota medie
de la 11 clienti
7.9
Comentarii reale, scrise de clienti dupa sejurul lor la Hotel Balvanyos Resort