Hotel Dambovita Targoviste - Cazare

1000 de hoteluri in Romania

  • 1 1000 de hoteluri in Romania
  • 2 Confirmarea pe loc
  • 3 Platesti direct la hotel
  • 4 Pret minim garantat
  • 5 Fara carte de credit

Hotel Dambovita stea Targoviste

Adresa: B-dul Libertatii, Nr. 1, Targoviste
Telefon rezervari: 0317.146.835
Nota de la 16 clienti
Telefon Rezervari : 0245213370
Hotel Dambovita - Targoviste - poza 1 - travelro Hotel Dambovita - Targoviste - poza 2 - travelro
Complexul Hotelier Dambovita-hotel si restaurant-este amplasat in centrul municipiului Targoviste, resedinta judetului Dambovita, avand acces auto facil indiferent din directia din care se soseste. Amplasat vis-a-vis de Parcul Mitropoliei, hotelul Dambovita se afla la 1h si 15 min de Aeroportul International Otopeni, la 60 km de Sinaia si doua ore de Curtea de Arges. Ca obiective turistice si culturale din vechea cetate a Targovistei mentionam: Curtea Domneasca si Turnul Chindiei aflate la 5 minute distanta, la mai putin de 5 Km gasim Manastirea Dealu care adaposteste o parte din ramasitele pamantesti ale domnitorului Mihai Viteazul

Hotelul clasificat la categoria de 3 stele, elegant mobilat, poate satisface cele mai exigente cerinte, avand o capacitate de 230 locuri dispuse in camere single, duble twin, duble matrimoniale, triple si apartamente. Camerele sunt dotate cu aer conditionat, minibar, televizor, telefon, acces la internet gratuit, grup sanitar propriu. Hotelul isi asteapta clientii intr-un mediu ambiant placut si de bun gust, punandu-le la dispozitie un restaurant ce are o capacitate de 200 persoane unde se servesc o gama larga de preparate si bauturi alese dar si posibilitatea de organizare a unor evenimente precum aniversari, nunti, botezuri, ceremonii, banchete, etc. Pentru cei interesati de intalniri de afaceri si diverse sedinte, team-buildinguri, locatia le ofera o sala de conferinte ce poate gazdui 100 persoane avand urmatoarele dotari: aer conditionat, videoproiector, ecran de proiectie, flip chart, consumabile, internet wireless.

Hotel Dambovita - Targoviste - poza 3 - travelro Hotel Dambovita - Targoviste - poza 4 - travelro
Facilitati hotel internet wireless lift parcare plata cu cardul plata tichete vacanta restaurant room service sala de conferinte sala de fitness
Facilitati camera tv in camera telefon in camera internet in camera baie in camera aer conditionat in camera

Tarife Hotel Dambovita Targoviste - plata la hotel

Tarife valabile pana la 31.12.2024

Tip Camera

 Nr.

pers.

 

Tarif / camera / noapte

* cu MD

 Dubla Twin 1 180 Lei
2 220 Lei
 Dubla Matrimoniala 1 190 Lei
2 240 Lei
 Tripla 3 290 Lei

* Tarifele includ cazare cu mic dejun (30 Lei/ pers/ zi) si TVA.

  • Accepta plata cu tichete de vacanta (format fizic si card): Edenred, Sodexo, Cheque Vacances
Tarifele includ:
DA DA
Ora hoteliera Hotel Dambovita:
12:00:00 12:00:00
  • Are parcare Hotel Dambovita ?
    Da, are parcare acest hotel.
  • Accepta tichete de vacanta Hotel Dambovita ?
    Da, accepta tichete de vacanta acest hotel.
  • In ce interval se poate face check-in si check-out la Hotel Dambovita ?
    La Hotel Dambovita se poate face check-in incepand cu ora 12:00:00, iar check-out pana la ora 12:00:00.
  • Ce tipuri de camere pot fi rezervate ?
    Hotel Dambovita are urmatoarele tipuri de camere:
    • Tripla
    • Dubla
    • Single

Comentarii clienti Hotel Dambovita Targoviste

Nota medie
de la 16 clienti

8.5

Comentarii reale, scrise de clienti dupa sejurul lor la Hotel Dambovita

  • Personal
  • 9
  • Servicii/facilitati
  • 7.9
  • Curatenie
  • 8.4
  • Confort
  • 8
  • Calitate/pret
  • 8.3
  • Localizare
  • 9.6

Pusta Alexandra
21-11-2017 Sejur Noiembrie 2017

10

Oaspete
25-09-2017 Sejur Septembrie 2017

Camere nerenovate, mobilier vechi, prosoape/lenjerii uzate...

6

Oaspete
14-01-2017 Sejur Decembrie 2016

Am ales acest hotel pentru frumoasa priveliste catre parc. Camerele sunt mari, decorate cu mult bun gust. Micul dejun a fost consistent si de calitate - iti puteai alege dintr-un meniu generos. Mancarea foarte buna si servirea ireprosabila. Restaurantul e foarte frumos, e o placere sa mananci acolo. Intreg personalul de la receptie si restaurant e foarte amabil si te face sa te simti ca un oaspete - nota 10 pentru servire si primire la receptie! Curatenia pe balcon lasa de dorit - praf pe pervaz si mucuri de tigara in ghiveciul pentru flori.

8.3

Vanca Lucia
23-07-2016 Sejur Iulie 2016

8.7

Oaspete
19-11-2015 Sejur Noiembrie 2015

Vederea din balcon este din punctul meu de vedere punctul forte al acestui hotel iar panorama "face toti banii". personalul a fost amabil si discret, iar camera a fost spatioasa si frumos amenajata, cu lenjerie noua si curata. De data asta am nimerit o camera fara frigider, insa asta e o exceptie pentru ca in alte dati am avut frigider in camera. Cand am rezervat camera nu am intrebat de frigider si probabil ca de aceea nu era in camera rezervata.

9

Laura Ignat
28-10-2015 Sejur Octombrie 2015

Personalul hotelului foarte amabil si bine pregatit. Pozitia hotelului excelenta, parcare, curatenie, caldura pentru serile lunii octombrie, raport calitate-pret corespunzator. Bucataria buna. Il recomand cu caldura.

8.7

Martin Carmen
17-07-2015 Sejur Iulie 2015

Curat,renovat recent,pret foarte bun personalul foarte amabil lenjerie impecabila Foarte putin sapun si sampon,daca stiam imi luam la mine,asa a trebuit sa fiu foarte atenta sa nu-mi depasesc " ratia"...

9

Anonim
30-03-2015 Sejur Martie 2015

Mirosul inchis din camera

8

Danulescu Speranta
18-08-2014 Sejur August 2014

Impresii placute personalul amabil si in general amfost multumiti de hotel danulescu speranta

8.3

Petculescu Liviu
16-09-2013 Sejur Septembrie 2013

Bucatarul f. Bun Chelnerul a adus clatitele reci la micul dejun. In alta zi au fost in sedinta si serviciul a fost lent la restaurant la micul dejun

7.7

Anonim
30-05-2013 Sejur Mai 2013

9.3

Selten Silvia
22-10-2012 Sejur Octombrie 2012

Camera spatioasa si mobilierul nou(mentionez ca am avut o dubla categoria a, recent renovata) micul dejun a fost servit rapid, insa nu aveau tot ce era trecut in meniu. Aspectul receptiei si al holului lasa inca de dorit......Sper ca o data cu finalizarea lucrarilor de renovare, se va schimba si lucurul acesta.

9.3

Anonim
13-10-2012 Sejur Octombrie 2012

Personalul dragut, rezervarea ok, apartamentul ok ca impartire, ok raport calitate pret. Camera nerenovata, cu mobilier vechi dar bine intretinut, probleme cu usile si ferestrele care nu se inchideau. Usor disconfort datorita muncitorilor care renovau camerele vecine

9

Durbeca Adina
26-07-2012 Sejur Iulie 2012

Liftul Zgomot exterior extrem de mare

8

Chivulescu Constantin
25-03-2012 Sejur Martie 2012

Ambianta creata de muzica la urcarea in lift si in timpul utilizarii acestuia, precum si amabilitatea personalului de la receptie In ziua anterioara expirarii sejurului nu a fost inlocuit gelul de dus consumat. In restaurant, la servirea micului dejun, chelnerii nu ofera meniul decat la cerere. as sugerapentru micul dejun bufetul suedez sau construirea unui numar suficient de mare (de ex. 10) de variante de mic dejun care sa respecte suma alocata si sa fie oferite la alegere.

8

Danciu Marioara / Bologa Florian
30-05-2011 Sejur Mai 2011

Amabilitatea Nu

9