Schill Iosif
12-06-2016
Sejur Iunie 2016
Toate -------
10
Aurora Beches
20-10-2015
Sejur Octombrie 2015
Pozitionarea in oras, amabilitatea personalului, curatenia Modul de servire al micului dejun, posibilitati mai reduse de a alege meniul
9
Netea Constantin Silviu
10-02-2014
Sejur Februarie 2014
Amabilitatea personalului si a conducerii Mirosul de fum din camera
9.3
Selegean Mircea
11-04-2013
Sejur Aprilie 2013
Amabilitatea patronului cu clientii Faptul ca receptionerele fumau in timp ce clintii erau la receptie ceea ce inseamna lipsa se respect fata de clienti; se impune o prestanta in fata clientilor
9.3
Anonim
27-06-2012
Sejur Iunie 2012
9
Comentarii clienti Hotel Lotus Arad
Nota medie
de la 5 clienti
9.3
Comentarii reale, scrise de clienti dupa sejurul lor la Hotel Lotus