Anastastie Nekuta
23-01-2014
Sejur Ianuarie 2014
Personalul de la receptie este ok...Restaurantul la fel.Multumesc. minibarul foarte sarac,e de dorit sa fie pus la dispozitie mai multa apa plata si sampon la bae.
7.3
Anonim
15-09-2013
Sejur Septembrie 2013
8.3
Anonim
21-01-2013
Sejur Ianuarie 2013
Nu exista un mod mai practic de comunicare dintre front desk si personalul de curatenie, intamplandu-se ca de fiecare data sa te trezesti cu femeia de servici incercand sa deschida usa,cand dormi mai bine sau faci dus. Nu cred ca este normal la un hotel care se respecta... La alte hoteluri in momentul in care se elibereaza camera receptionera trimite femeia de servici pt curatenie. Daca check-out-ul este la 12 nu inteleg ce cauta respectiva d-na la ora 8 - 9 sa te deranjeze.
9
Zidaru Oana
27-12-2012
Sejur Decembrie 2012
9.7
Dumitrescu Dragos George
16-06-2011
Sejur Iunie 2011
Camera de baie sub standard, elemente uzate excesiv sau nefunctionale. prosoape uzate peste nivelul admisibil.
6.3
Comentarii clienti Hotel Royal Bucuresti
Nota medie
de la 5 clienti
8.1
Comentarii reale, scrise de clienti dupa sejurul lor la Hotel Royal