Ionut Popescu
16-11-2015
Sejur Noiembrie 2015
Receptionerul de a doua zi.... fata de la rezervari, faptul ca mi-au oferit late check out (orele 16). micul dejun diversificat, suficient pentru cei care nu mananaca foarte mult. Calofirerul din camera 305, a fost doar calai toata noaptea. lipsa de comunicare dintre angajati.... lipsa prosoapelor de corp din camera, este inacceptabil la un hotel de 4 stele, sa ti se ofere doar un prosop de fata, de persoana. Am reclamat acest aspect la receptie, iar situatia a fost remediata imediat. Ne-au oferit doua prosoape de corp, uzate, abrazive. Pe viitor imi i-au de acasa :-) lipsa halatului de baie... am cerut o camera linistita, insa pe timpul noptii, intre 00.00 si 01.30, erau clienti care umblau pe coridoare, iar usa de la scari, scotea un zgomot violent, parca se tragea cu tunul... Se poate monta un opritor cu usurinta. ce nu mi-a placut la micul dejun, la bufet, erau doau ospatarite, care vorbeau intr-una.... Foarte urat... cu stima, ionut popescu manager c.M. Busteni
5
S.c Alex&comp S.r.l - Alexandrescu Diana
23-02-2015
Sejur Februarie 2015
10
Goldenberg Willy
28-05-2014
Sejur Mai 2014
5.7
Csatlos Mihail Levente
12-09-2013
Sejur Septembrie 2013
Este un hotel construit mai de mult, este un unicat, are personalitate Nu
8.7
Dascalu Valentin Daniel
15-06-2012
Sejur Iunie 2012
8
Maria Oranici
29-05-2012
Sejur Mai 2012
Decorul si cearceafurile moi Sub pat era cam murdar
9.3
Comentarii clienti Hotel Venezia Bucuresti
Nota medie
de la 6 clienti
7.8
Comentarii reale, scrise de clienti dupa sejurul lor la Hotel Venezia